پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید‌محمد‌تقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه تبریز با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم بحرین از سوی آل سعود و آل خلیفه اظهار داشت: وهابیت از صدور آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و آموزه های ائمه اطهار(ع) در دیگر ممالک اسلامی هراس دارند.
وی بر ارتباط قوی میان انقلاب اسلامی ایران و انقلاب مهدوی تأکید کرد و بیداری مسلمانان جهان علیه دنیای کفر را از برکات وجودی ولایت فقیه دانست.

آیت الله آل هاشم با تأکید بر جایگاه ولایت‌فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نیز در گرو اطاعت از ولایت فقیه است، پیروی از ولی‌فقیه و عدم توجه به عوام فریبی و شیطنت دشمنان موجب دستیابی به دستاوردهای بزرگی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی شده است، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی ایران در جهان شود، امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم که حرکت پرشتاب کشور را به سمت اقتدار و قدرت را موجب شده است.

امام جمعه موقت تبریز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران را موجب اقتدا و سرافرازی روز افزون دانست و ادامه داد: ثبات و اقتدار ایران اسلامی هر سال به برکت این بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران با روحیه حق‌یاوری و دین داری انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، گفت: نهضت اسلامی مسلمانان دیگر ممالک اسلامی نیز نشأت گرفته از بصیرت دینی ملت ایران است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 18 / 1 / 1390برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,خبرگزاری رسا,امام جمعه موقت تبریز, توسط میثم